5 טיפים לקידום אורגני של אפליקציה בחנויות הסמארטפון

1.    בדיקת מתחרים

אני באופן אישי מאוד אוהב שיש מתחרים בשוק, זה מכניס את המוצר לתודעה גבוהה יותר, יש תחרות בריאה, אנשים מעורבים ובכלל אנו כיזמים חושבים איך לפתח יותר ויותר בכדי "לעקוף" את המתחרים שלנו, אולם יש גם כאן צד שונה שמתחרים בעצם בוחרים "להעתיק" או "לחקות" אותנו וכאן כבר העניין שונה. בסעיף זה אמליץ לכם לבדוק היטב את המתחרים שלכם, איך הם מקדמים את האפליקציה שלהם ואולי גם אפשר לבדוק האם יתאים לכם משהו מהתפעול שלהם, כמובן שתהיו חייבים להעשיר את המידע הזה. 5 טיפים לקידום אורגני של אפליקציה בחנויות הסמארטפון   2.    השקעת מחשבה בבחירת הלוגו בחירת לוגו זהו סעיף מאוד חשוב בהעלאה של אפליקציה לחנויות, אתם חייבים לעצב או לבקש מהמעצב שלכם שיעשה לכם לוגו בולט וידידותי ככל שאפשר, אם זה לשים לב לצבעים בולטים, דמות בולטת, ציור בולט, ריבועים, עיגולים או כל דבר אחר שיש לכם בלוגו שלכם. בעצם זה אמור להיות בולט לשאר האפליקציות הנמצאות בחנות ואמור להיות מניע לפעולה משאר האפליקציות המתחרות. לוגו כזה שמשתמשים יזכרו אם ובמידה ויראו אותו פעם הבאה כשיראו אותו.   3.    שם לאפליקציה בחירת שם לאפליקציה, יש לשים לב שכשאתם בוחרים שם לאפליקציה הוא אמור להיות קריא, ברור ויותר מזה שמשתמש יבין דרך השם של האפליקציה מה בעצם האפליקציה עושה ולא תיהנה חששות לגבי פעילות האפליקציה לדוגמה (get taxi) בעצם כבר מקריאת השם ידוע לנו שמדובר כאן באפליקציה לחיפוש מוניות.   4.    תיאור מפורט וברור כשאנו מעלים אפליקציה לחנויות יש לנו אפשרות לכתוב את התיאור המוצר שאנו מעלים, כאן כבר מאוד חשוב שנכתוב תיאור מפורט, בשפה גבוהה אבל שתהיי ברורה לרוב הקהל, להסביר בסעיפים מה האפליקציה עושה, במה היא תורמת ואם יש צורך לכתוב את הוראות השימוש באפליקציה שיעזרו למשתמש בתפעול האפליקציה. גם כאן ניתן ורצוי להשתמש במילות מפתח מתאימות לתיאור האפליקציה רק לא להגזים בכמות המילים שחוזרות על עצמן, רצוי לא יותר מ 4 מילות מפתח שחוזרות על עצמן.   5.    תמונות הסבר לאפליקציה כשאנו מעלים אפליקציה לחנויות ניתנת לנו האפשרות לעלות "צילומי מסך" מהאפליקציה, בכדי שהמשתמש יוכל ליראות איך האפליקציה נראית מבפנים או אילו פיצ'רים קיימים בה עוד לפי שהוא הוריד אותה כלל, בשלב זה אני מציע לעלות תמונות מעוצבות וברורות לפי גודל מסוים למכשירים השונים בכדי שהמשתמש יוכל ליראות אפליקציה איכותית שתניע אותו לפעולת הורדה.  

עשוי לעניין אותך גם: